Budowa i implementacja technologii analitycznych dla aplikacji mobilnych: Firebase, Appsflyer, Facebook SDK
Z myślą o potrzebach i wyzwaniach firm posiadających lub wdrażających aplikację mobilną oferujemy kompleksową analitykę w aplikacjach, ze szczególnym uwzględnieniem narzędzia Appsflyer.
Decydując się na współpracę z nami masz pewność, że skutecznie zajmiemy się wszystkimi elementami analityki w Twojej aplikacji i pomożemy rozwijać Twój produkt. Pomożemy Ci skutecznie wdrożyć dedykowane narzędzia analityczne, dzięki którym uzyskasz możliwość analizy danych związanych z użytkownikami, ich zachowaniami podczas używania Twojej aplikacji, ścieżki konwersji oraz lejka sprzedażowego.
Oto kilka z najpopularniejszych na rynku analitycznym narzędzi, dzięki którym otrzymasz możliwość zbierania danych i wykorzystania ich w procesie optymalizacji Twojej aplikacji. Zadbasz o przyjemne doświadczenia użytkowników, co zachęci ich do częstszego korzystania z aplikacji, a to w ostateczności przełoży się na wzrost LTV (life time value, czyli ocenę wartości klienta w czasie).
- Firebase - to zestaw usług hostingowych dla każdego typu aplikacji. Oferuje NoSQL i hosting w czasie rzeczywistym baz danych, treści, uwierzytelnianie społecznościowe i powiadomienia lub usługi, takie jak serwer komunikacji w czasie rzeczywistym. W skrócie, dzięki temu narzędziu, uzyskujesz łatwy dostęp do najważniejszych elementów, które są kluczowe do stworzenia aplikacji, przy okazji nie musząc martwić się szczegółami implementacji.
- Google Analytics Web+App - to usługa zaprojektowana z myślą o analitykach danych. Dzięki niej zbierzesz dane o witrynie i aplikacji, aby umożliwiać lepsze poznawanie ścieżki klienta. Jej charakterystyczną cechą jest to, że zawiera ustawienia prywatności, np. pomiar bez użycia plików cookie, oraz modelowanie zachowań i konwersji;
- Appsflyer - to platforma zapewniająca technologie pomiaru, analizy, zaangażowania i ochrony przed oszustwami. Dzięki niej uzyskasz odpowiedzi na (prawie) wszystkie pytania dotyczące marketingu aplikacji i dokonywać dobrych wyborów dla swojej firmy i klientów.
Pakiet obsługi klienta i zaangażowania, oparty na niezawodnym silniku głębokiego linkowania, umożliwia tworzenie spersonalizowanych podróży, które zwiększają liczbę konwersji i zwrot z doświadczenia (ROX - wskaźnik, który pozwala zbadać, w jaki sposób konsumenci wchodzą w interakcje z marką i zmierzyć, w jaki sposób inwestycje w doświadczenia klientów wpływają na wyniki finansowe).
- Facebook Analytics (SDK) - narzędzie, które wykorzystuje moc danych demograficznych Facebooka do analizy i pomiarów na różnych urządzeniach. Został zaprojektowany, aby pomóc zrozumieć odbiorców aplikacji, mierzyć sposób, w jaki ludzie z nich korzystają oraz rozwijać swoją działalność dzięki wyświetlaniu lepszych reklam.
Facebook Analytics zawiera kilka przydatnych featerów, jak np:
- Cross-Device - analiza ruchu na wielu urządzeniach, co może pomóc poprawić wydajność aplikacji
- Segmenty - możesz przejrzeć dane dla zróżnicowanych grup odbiorców, aby zobaczyć, w jaki sposób korzystają z Twojej aplikacji
- Lejki - dzięki nim zbadasz sposób, w jaki użytkownicy przechodzą przez serię kroków w Twojej aplikacji, takich jak proces zakupu. Pomoże Ci to np. zweryfikować, w którym miejscu ludzie rezygnują z korzystania z aplikacji. Dzięki temu skutecznie określisz, gdzie przeznaczyć zasoby na poprawę wydajności.
- Ulepszanie reklam: Facebook Analytics dla aplikacji może pomóc zrozumieć i udoskonalić już wyświetlane reklamy, a także dowiedzieć się, jak wyświetlać bardziej skuteczne reklamy podczas przyszłych działań marketingowych. Analytics pomaga mierzyć długoterminową wartość reklam na Facebooku i ponownie zaangażować osoby, które zrezygnowały, za pomocą remarketingu.
W AppMore pomożemy Ci określić, które narzędzia analityczne powinieneś wdrożyć do swojej aplikacji, by móc skutecznie ją ulepszać, a co za tym idzie, osiągać lepsze rezultaty na wszystkich płaszczyznach. Dopasujemy plan działania do Twojej strategii marketingowej, a podczas konsultacji odpowiemy na wszelkie pytania, bądź wątpliwości, które się pojawią.