Projektowanie, proces twórczy oraz testowanie aplikacji to dopiero początek całej przygody. Codziennie do sklepów z aplikacjami trafiają ich tysiące, ale nawet jeśli wykluczymy spośród nich takie, w których nie sposób nie dopatrzeć się błędów technicznych to nadal większa ich część nigdy nie trafi na listy zestawień najpopularniejszych aplikacji, ani nie odniesie zauważalnego sukcesu na rynku.
Co zatem zrobić, jeśli wiesz, że Twoja aplikacja ma potencjał i nie chcesz, by z dnia na dzień zaginęła wśród tysięcy swoich konkurentów?
Przede wszystkim musisz posiadać strategię działań marketingowych, dzięki którym wypromujesz swoją aplikację pośród właściwej i jakościowej grupy odbiorców, a wieść o niej będzie krążyć wśród nich jeszcze przed premierą. Przygotowanie takiej właśnie strategii jest kolejną kwestią, w której możemy Ci pomóc!
Czy wiesz bez jakich aspektów, według nas, nie może odbyć się właściwie rozegrana premiera aplikacji?
Spraw, aby ludzie mówili o Twojej aplikacji, nawet zanim ta ukaże się oficjalnie w sklepie Google Play, czy App Store. Wartościowe treści publikowane na ogólnokrajowych portalach, lub specjalistycznych blogach, a także akcje cross promocyjne to świetny sposób na zwrócenie na siebie uwagi.
Twoja aplikacja pomaga miłośnikom sportu liczyć kalorie spalone podczas treningu? Pomożemy Ci zamieścić artykuł o niej na popularnych blogach o zdrowym stylu życia. A może oferujesz ciekawą grę logiczną do zainstalowania na smartfon? Sprawimy, że zatrzęsie ona forami dla miłośników łamigłówek. Dobrze wiemy, co zrobić, aby treści o Twojej aplikacji pojawiały się we właściwych miejscach o właściwym czasie.
Wbrew powszechnym przekonaniom, marketing aplikacji mobilnych w okolicach jej premiery to nie tylko klikalne reklamy. Bardzo ważny jest bowiem również aspekt budowania zaufania wśród potencjalnych odbiorców na jak najwcześniejszym etapie (bo nawet przed oficjalnym pojawieniem się aplikacji w storach). Skuteczną w osiągnięciu tego celu strategią może być uruchomienie kampanii PR-owej dla aplikacji mobilnej. By jednak jej egzekucja zakończyła się zadowalającym efektem, musimy najpierw wybrać właściwą dla nas platformę komunikacji oraz obudzić w sobie kreatywność, która będzie podstawą całego projektu.
Jeśli pragniesz wdrożyć strategię PR-ową w plan promocji premiery swojej aplikacji – zdaj się na pomoc ekspertów, którzy pomogą Ci w osiągnięciu sukcesu poprzez oferowane wsparcie na każdym kroku podejmowanych działań.
W latach 20. XXI wieku istnieje jedna, prosta zasada dla każdego rodzaju produktu – jeśli nie ma Cię w social mediach to tak, jakbyś w ogóle nie istniał. Tyczy się to także aplikacji mobilnych.
Nie jest dla nas zaskoczeniem, że nie każdy porusza się sprawnie w świecie menedżera reklam Meta, LinkedIn Ads i Spark Ads na TikToku – w końcu sami spędziliśmy wiele godzin na dokształcaniu się i udziale w szkoleniach na te tematy.
Jeśli brakuje Ci czasu na wertowanie poradników z zakresu marketingu w Social Mediach, czy na udział w kosztownych kursach o tej tematyce, zdaj się na nas. Chętnie przygotujemy dla Ciebie strategię promocji we wszystkich miejscach, w których wstyd, by nie widniała reklama Twojej aplikacji.
Może myślisz: “mam już aplikację mobilną, więc po co mi jeszcze strona internetowa”? Takie podejście to wielki błąd! Posiadanie strony internetowej to niezwykle ważny element promowania aplikacji mobilnych. Sama strona WWW nie musi być niezwykle skomplikowana, jednak ważne, by stanowiła swego rodzaju wizytówkę aplikacji mobilnej. Przyda się ona jednak nie tylko do budowania wizerunku, ale także jako landing page dla reklam w wyszukiwarkach, w których użytkownicy internetu szukają informacji o aplikacjach równie często, jak nie częściej, niż w sklepach z nimi.
Jako app&more posiadamy kompetencje potrzebne zarówno do stworzenia, jak i wypozycjonowania strony internetowej dla Twojej aplikacji.
Skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie ofertę realizacji indywidualnie dobranych do potrzeb i budżetu strategii działań związanych z premierą Twojej aplikacji.