Aplikacja bez użytkowników jest jak ryba bez wody. Dlatego jako App&More jesteśmy tu, by pomóc Ci ich pozyskać!
Kampanie typu App User Acquisition są naszą specjalnością, dlatego wybierając nas masz gwarancję, że działasz z doświadczoną i kompetentną agencją. Pomożemy Ci zatem dobrać odpowiednie kanały mediowe do promocji Twojej aplikacji oraz uruchomić w nich angażujące kampanie reklamowe. Zajmiemy się także ich optymalizacją, by zapewnić Ci jak najwyższą skuteczność emitowanych reklam.
Poniżej przeczytasz nieco więcej o zaledwie kilku kanałach, w których prowadzimy działania reklamowe dla aplikacji naszych klientów.
Do pozyskiwania użytkowników aplikacji mobilnej warto wykorzystać kampanie prowadzone poprzez Google Ads. Jest to typ reklam, który prowadzi użytkownika bezpośrednio do informacji o Twojej aplikacji w Google Play lub Apple App Store. Google Ads to świetne narzędzie do obsługi kampanii reklamowych swojej aplikacji. Posiada prosty i intuicyjny interfejs, jest wygodny w obsłudze i pozwala nam prowadzić kampanie o różnych celach (nie tylko pozyskania użytkowników) jednocześnie.
Ponadto Google wyświetli reklamy aplikacji mobilnych tam, gdzie jest największe prawdopodobieństwo ich kliknięcia, a następnie pobrania samej aplikacji przez wartościowych użytkowników.
Warto zadbać o widoczność naszej aplikacji w kanałach social media takich jak Facebook, Instagram, czy TikTok. Prognozy wskazują, że w 2022 roku Facebook przekroczy 3 miliardy użytkowników, a od strony marketingowej musimy mieć na uwadze, że ci użytkownicy często mogą stać się wartościowymi użytkownikami naszej aplikacji. By wprowadzić ten scenariusz w życie, warto skorzystać z platform reklamowych oferowanych przez kanały social media. Jednym z nich jest Meta Ads Manager (dawniej Facebook Ads Manager), na którym w łatwy sposób przygotujemy reklamy promujące aplikację zarówno na Instagramie, jak i na Facebooku.
W przypadku TikToka, możemy skorzystać z różnych form reklam, zarówno przy użyciu wideo generycznych, jak i Spark Ads.
Spark Ads są niczym innym, jak dodaniem celu reklamowego do istniejącego już filmu na konkretnym profilu użytkownika na TikToku. Dzięki temu możemy w celu promocji naszej aplikacji mobilnej nawiązać współpracę z influencerami i wypromować wideo tak, by jego źródłem był bezpośrednio ich profil na platformie TikTok.
Twoja aplikacja obsługiwana jest przez system iOS? W takim razie nie możesz przegapić możliwości wdrożenia jej promocji poprzez platformę Apple Search Ads!
Apple Search Ads oferuje bezprecedensowe miejsce w App Store, który każdego tygodnia odwiedza 600 milionów unikalnych użytkowników. Do wyboru mamy wiele ciekawych form reklam, które możemy dopasować do swoich potrzeb.
W przeciwieństwie do większości reklam, tej prowadzonej poprzez ASA nie można znaleźć w aplikacji innej firmy. App Store to bowiem aplikacja systemowa, co oznacza że nie można jej pobrać ani usunąć i nie obsługuje ona zwykłych formatów. Wpływa to na fakt, że użytkownicy pozyskani poprzez reklamy Apple Search Ads są często bardziej lojalni wobec pobieranej aplikacji. Warto zatem zadbać o to, by nasza aplikacja była dobrze widoczna w App Store.
Korzystanie z platform programmatic w kampaniach promujących instalacje aplikacji przynosi niezliczone korzyści, takie jak pełna przejrzystość, optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym i zaawansowane targetowanie. W przeszłości szeroko kwestionowano techniki oszustw reklamowych i bezpieczeństwo marki podczas korzystania z tej formy reklamy, jednak teraz te dwa aspekty automatyzacji stają się coraz bardziej pewne i coraz ciężej je podważyć.
Chcesz wnieść swoją aplikacją na nowy poziom, ale nie wiesz który z powyższych kanałów reklamowych będzie odpowiedni do wypromowania Twojej aplikacji? Chętnie pomożemy Ci dobrać odpowiedni kanał konieczny do uzyskania wartościowych użytkowników, a następnie, zgodnie z wspólnymi ustaleniami skonfigurujemy, poprowadzimy oraz zoptymalizujemy kampanie reklamowe Twojej aplikacji. A to oznacza, że Tobie pozostanie już tylko radość z osiągniętych wyników. Skontaktuj się z App&More już dziś!