mPay

Płatności mobilne w jednej aplikacji.

Działania skoncentrowane na pozyskiwaniu nowych użytkowników aplikacji w całej Polsce.

  • połączyliśmy dane analityczne aplikacji z machine learning, dzięki czemu zoptymalizowaliśmy kreacje oraz sposoby bidowania
  • przygotowaliśmy dedykowane kreacje pod eventy (np. Festiwal w Żywcu, bilety na mecze żużlowe Włókniarza Częstochowa) oraz lokalizacje (parkowanie w Świnoujściu czy komunikacja miejska w Białej Podlaskiej)
  • pozyskaliśmy ponad 35 000 nowych, aktywnych użytkowników aplikacji
  • uzyskaliśmy wzrost wartości sprzedaży o ponad 50%
mPay

Zobacz pozostałe case studies

SEPHORA

The unlimited power
of beauty

SEPHORA

iYoni

Kompleksowy przewodnik
po płodności

iYoni

Panek CS

The Art of Sharing
- 2 500 aut w 100 miastach

Panek CS

TELEMEDI

Konsultacje lekarskie
bez wychodzenia z domu!

TELEMEDI

blinkee.city

Największa sieć skuterów
elektrycznych w Polsce

blinkee.city

POLREGIO

Budujemy dobrą kolej,
budujemy dobre relacje.

POLREGIO

Pracuj.pl

Sprawdź
czy nie szukasz.

Pracuj.pl