SEPHORA

The unlimited power of beauty

Działania skoncentrowane na maksymalizacji instalacji aplikacji oraz maksymalizacji przychodów.

  • Wprowadzenie działań promocyjnych aplikacji poprzez platformy takie jak Google Ads, Facebook Ads, czy Apple Search Ads oraz podjęcie współpracy z influencerami
  • Wdrożenie systemu analitycznego Appsflyer
  • Zwiększenie liczby instalacji w grudniu 2021 o 38,4% w stosunku do wyników z grudnia w roku poprzednim
  • Wykorzystanie możliwości platform stosujących model preload, takich jak SpicyMobile czy AURA
Sephora

Zobacz pozostałe case studies

iYoni

Kompleksowy przewodnik
po płodności

iYoni

Panek CS

The Art of Sharing
- 2 500 aut w 100 miastach

Panek CS

TELEMEDI

Konsultacje lekarskie
bez wychodzenia z domu!

TELEMEDI

blinkee.city

Największa sieć skuterów
elektrycznych w Polsce

blinkee.city

POLREGIO

Budujemy dobrą kolej,
budujemy dobre relacje.

POLREGIO

mPay

Płatności mobilne
w jednej aplikacji

mPay

Pracuj.pl

Sprawdź
czy nie szukasz.

Pracuj.pl